تحقیق خانواده شاد ومدرسه بانشاط (رایگان)

تحقیق خانواده شاد ومدرسه بانشاط (رایگان)

تحقیق-خانواده-شاد-ومدرسه-بانشاط-(رایگان)تحقیق خانواده شاد ومدرسه بانشاط

تحقیق خانواده شاد ومدرسه بانشاط
هر بخش این تحقیق به صورت جداگانه است واز خریداران خواهشمندم که پس از چاپ، صفحات را به ترتیب فهرست بچینند.
در30صفحه.با قابلیت ویرایش.
این پک شامل16فایل ورد است.
تهیه کننده:علی خضری
منابع:
تبیان
ویکی پدیا
آرگایل،م،(1382)،روانشناسی شادی،ترجمه ف.بهرامی وسایر همکاران ،اصفهان،جهاد دانشگاهی واحد اصفهان
آل یاسین،م،(1380)،شادی ونشاط در محیط مدرسه،تربیت،شماره 1
اولیوا،پ،اف،(1379)،نطارت وراهنمایی آموزشی در مدارس امروز،غ.و.احمدی،س.شهابی،دانشگاه آزاد اسلامی
Argyle, M,(2001). The psychology of happiness.London, Routledg.
Thompson, Sh, (2003). Color in Education, School Planning and Management, v42 n12, p30,32.
Ryan, R. M & Deci, E. L (2000). Self-determination theory and the facilitation of intrinsic motivation, social development, and well-being, American Psychologist,55(1), 68-78.
Kollie, E, (2004). Light and Color Goes to School, College Planning and Management,v7 n6 , p34,36,38,40.
فهرست:
عنوان تحقیق
تقدیم
چکیده تحقیق
اهداف تحقیق
شیوه گردآوری اطلاعات
ابزارگردآوری اطلاعات
مقدمه
بیان مساله وسوالات
شادی درنگاه قرآن
نشاط وشادی درسیر معصومان
تعریف شادی از دیدگاه روانشناختی
توصیه های موثر بر افزایش نشاط از دیدروانشناسان
عوامل موثر برتعلیم وتربیت
شاداب سازی درونی ومعنوی مدارس
نتایج
راهکارهایی برای شاداب سازی مدارس
پیشنهادات جدید
تصاویر
منابع
قسمتی از متن:
شیوه گردآوری اطلاعات
در این قسمت ما به عنوان پژوهشگر به طور دقیق توضیح می دهیم که چگونه اطلاعات را گردآوری خواهیم کرد . شیوه ما مراجعه به منابع مکتوب است . در روش اول با استفاده از مراجعه به سایت ها و کتاب های مختلف آمار و اطلاعات لازم را بدست آورده ایم .
ابزار گردآوری اطلاعات
ما هنگام گردآوری اطلاعات از ابزاری برای ثبت اطلاعات استفاده می کنیم . ما برای گردآوری اطلاعات به منابع مکتوب ( چاپی و الکترونیکی ) مراجعه کردیم ، ابزار ما شامل کامپیوتروکتاب و فلش مموری برای ذخیره است .
نام پژوهشگر:علی خضری
با قابلیت ویرایش

دانلود فایل

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0